Pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymas

1. PREKIŲ UŽSAKYMAS

Prekes užsakyti galima šiais būdais:

  • Savarankiškai ir interaktyviai per krepšelį internetinėje svetainėje www.grazulas.lt Jums patogiu metu;
  • Atsiuntus užklausą elektroniniu paštu info@grazulas.lt
  • Atvykus į parduotuvę adresu M. Katiliškio 46, Gruzdžiai arba Ventos 7, Kuršėnai.
  • Telefonu 841372342

2. Prekių pristatymo - atsiėmimo būdai ir kaina

Kiekvienas Jūsų užsakymas vykdomas kaip įmanoma greičiau.

Prekės pristatomos darbo dienomis, visoje Lietuvos teritorijoje.

Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transporto įmonė. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais prekės pristatomos Pardavėjo sąskaita.

2.1 Nemokamas pristatymas ar atsiėmimas:

  • Elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes galima atsiimti  UAB "Grąžulas" parduotuvėje adresu M. Katiliškio 46, Gruzdžiai (formuojant užsakymą pasirenkant pristatymo būdą pasirinkti „Pasiėmimas iš parduotuvės“).

2.2 Mokamas pristatymas

Perkant elektroninėje parduotuvėje, pristatymo kaina standartiškai yra 5€ su PVM, perkant prekių už daugiau nei 100€ - pristatymas nemokamas.

3. Kaip ir kada atsiimti prekes?

Atsiimant užsakymą turite pateikti:

  • Užsakymo numerį;
  • Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą).

Prekes atsiėmimui paruošime per 1-2 dienas. 

Paruošę Jūsų užsakymą, elektroniniu paštu informuosime, kad jau galite atvykti jo atsiimti. Po šio pranešimo lauksime Jūsų atvykstant  per 3 darbo dienas. Jei manote, kad nespėsite atsiimti užsakymo per nurodytą laiką, būtinai praneškite apie tai telefonu: 841372342 arba elektroniniu paštu: (info@grazulas.lt), kitaip Jūsų užsakymas bus atšauktas. 

*Svarbu žinoti, kad, atsiimti užsakymą gali tik jį pateikęs žmogus.  Jei Jūsų pirkinį turi atsiimti kitas asmuo, užsakydami prekę kaip gavėją nurodykite būtent jį. Jei pirkėjas yra juridinis asmuo, reikia įgaliojimo atsiimti prekę.

4. Kada pristatysime prekes?

Užsakant prekes, kurios yra sandėlyje, įprastai jos pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 1-2 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes bei prekių transportavimą.

Užsakant prekes, kurių nėra sandėlyje, ar kurios užsakomos pagal specialius užsakymus, dėl tikslaus pristatymo termino su Pirkėju bus susisiekta asmeniškai.

Prekės pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.

Pardavėjas neatsako už Pirkėjo užsakytos prekės nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl nenugalimos jėgos aplinkybių veikimo ,,Force majeure”.

Prekių grąžinimas

PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

1. Tinkamos kokybės prekių keitimo ir grąžinimo taisyklės

1.1. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių perdavimo jam dienos pakeisti įsigytas prekes analogiškomis kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo prekėmis. Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Pirkėjo pranešimas apie norą pasinaudoti šio Taisyklių punkto numatyta teise su nurodytomis grąžinamomis prekėmis siunčiamas el. paštu info@grazulas.lt

1.2. Gavęs prekes Pardavėjas įsipareigoja pakeisti jas tomis pačiomis prekėmis tik Pirkėjo nurodytos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai Pirkėjui grąžinami per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po to, kai Pardavėjas gavo Pirkėjo pranešimą apie norą pasinaudoti šia teise, o jei Prekė Pirkėjo nėra grąžinta Pardavėjui šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo Prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.

1.2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

1.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

1.2.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

1.2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);

1.2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;

1.2.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

1.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

1.4. Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

1.4.1. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu: info@grazulas.lt

1.5. Tiekdamas skundą pirkėjas turi nurodyti:

1.5.1. Prekės užsakymo numerį;

1.5.2. Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti);

1.5.3. Prekės pakuotės nuotrauką;

1.5.4. Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

1.6. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

1.6.1. Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;

1.6.2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;

1.6.3. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.